utorok 7. októbra 2008

27.9.2008 – prvý zápis NEW !!!

Ten chlapík, ktorý nám včera povedal kde nájdeme Votku sa mi zdal známy. Musel som ho už niekde vidieť. Zdalo sa mi, že som ho videl v Kruhovom námestí v Zabbiho. Čo by tu sakra robil? Ale teraz nemám čas zisťovať kto to bol, lebo Očimi môže už byť v nebezpečenstve.

Keď sme prišli pred krčmu, dostali sme pochybnosť o tom či je to naozaj krčma. Tá budova dosť pripomínala kadibúdku. Dlho sme uvažovali nad tým, či máme do nej skutočne vojsť. No vošli sme. Zelené plamene horiacich lámp osvetľovali schody, (aj ja som sa čudoval prečo tie lampy horia na zeleno), ktoré viedli do podzemia. Vstúpili sme do krčmy s dosť čudným názvom, Hrobka. Krčma plná podivínov a skrachovancov. Sadli sme si pri bar a barman ihneď začal čumieť na Blek Starr. Nechápal som prečo. Blek Starr využila situáciu a snažila sa od barmana vymámiť čo najviac informácii o Votkovi. Za ten čas som letmým pohľadom prešiel po krčme. Znovu som ho zbadal. Ten chalan asi fakt nemá čo robiť. Všimol som si na ňom ale malú zmenu. Pásku mal cez druhé oko a to oko, ktoré páska bežne zakrývala bolo iné. Bolo zelené ako oči Blek Starr. Niečo mi tu nesedí.

Po dialógu medzi Blek Starr a barmanom, ktorý trval približne dve minúty, Blek Starr prezradila barmanovi svoje číslo...topánok. Blek Starr ma chytila za ruku a viedla ma k najtmavšiemu kútu miestnosti. Bol tam stôl, pri ktorom sedel osamelý človek v plášti. Nebolo mu vidno do tváre. Sedel pri vyprchanej minerálke. Aspoň to tak vyzeralo.

„Môžem Vás na chvíľu vyrušiť?“ opýtal som sa opatrne, aby som náhodou nevzbudil pozornosť, aj keď sa mi zdalo, že tu je to nemožné.

„NIE!“ arogantne, ale spontánne odfrkol.

„Pán Votka,“ začala Blek Starr. „AKO JE MOŽNÉ, ŽE TU POPÍJATE MINERÁLKU?“

„Kto ste?!“ opýtal sa kľudne a zvedavo.

„Sme Očimi Otočiho priatelia. Hľadali sme vás,“ Blek Starr sa snažila o dialóg.

„Tak ste ma našli a teraz vypadnite!“

„Dobre tak mi ideme, keď nechcete Očimovi pomôcť,“ povedal som a vydal som sa na odchod.

Blek Starr sa na pár sekúnd odmlčala a potom dodala: „A na to SF6 zabudnite.“

Nechápal som o čom to hovorí. Žeby niečo tajila?  

„Stojte!“ Mikuláš si oprel ruky o stôl a postavil. Konečne sme mu videli do tváre. Vyzeral dosť podobne ako som si ho predstavoval. Až na tie vrkôčiky. Všimol som si, že bol dosť malého vzrastu a vedľa seba mal položenú nejakú palicu s kryštálom. Na palici mal odložený klobúk, ktorý by ste hocikedy mohli vidieť na japonskom ryžovom poli. Na boku mal štítok s nápisom Made in China.

„Sadnite si.“

Mikuláš prisľúbil, že Očimovi pomôže. Lenže na to aby vyrobil jeho vzácny elixír potreboval veľmi vzácnu chemikáliu, ktorú takýto výrobcovia alkoholu nazývajú SF6. Ako Mikuláš povedal, SF6 zháňa už pár rokov. Bez nej totiž nemohol vyrobiť Očimovi elixír. Blek Starr povedala, že pozná istého Ree Paranoia, o ktorom sa traduje, že túto chemikáliu vie vyrobiť. Zase on? Kto je to, keď ho aj Blek Starr pozná? Mikuláš už len dodal, kde nájdeme jeho labák, aby som vedel kam to SF6 doniesť. Hneď na to sme krčmu opustili. Blek Starr mala v Drynkolii ešte čosi na práci, takže som išiel Reeho hľadať sám. Informácia Blek Starr, že Ree sa nachádza v Zabbiho mi moc pomohla.

 

Žiadne komentáre: