utorok 30. septembra 2008

19.9.2008

Mal som pocit, že som prenasledovaný. Celé tie dni ma musel niekto sledovať. Nuž, ale musím uznať, že som tam došiel. Dokonca živý a zdravý.

V tráve pri chalúpke som našiel ležať paličku od bicích a vedľa Jeho klobúk. A hneď vedľa neho, približne na opačnej strane chalúpky ležal On. Nejakým zázrakom mal odhryznutú ruku, ale inak kompletne zmrzačený a mŕtvy. Niekto zabil Larvyho Plotera! Najväčšieho lovca adamusov. (Tak sa písalo aspoň v knižkách). Nemal som pochýb, že to bola Igorova robota. Jeho prvá obeť, o ktorej som vedel. Ovládol ma des a strach. Na niečo takéto som ja vôbec nebol zvyknutý. Potrebujem pomoc! Našťastie som bol sám, tak som mohol v kľude preskúmať botanickú záhradu. Nikde ani náznak po adamusoch. Fakt. Prešiel som až na koniec. Trvalo mi to síce takmer hodinku, no zvládol som to. Nikoho som tam nestretol, ba ani nevidel. Ani rastliny. Neskôr som si uvedomil, že behám v chatke a nie v skleníku. No divil som sa, keď som ten skleník s čiernymi sklami našiel. Teda to čo z neho ostalo. Taká menšia diera, ale záhradka nikde. Igor si ich aj zo skleníkom odniesol bohviekam a ja ho mám teraz hľadať. Zdá sa mi, že sa tie veci okolo adamusov komplikujú. Teraz síce vyhral bitku, ale vojnu nevyhrá! Čo to bolo?! Počuli ste to? Ide to z lesa.

Žiadne komentáre: